Как сложить вещи при переезде

Cum să aranjați lucrurile pentru mutare și să le găsiți rapid la locul nou: 10 sfaturi

Mutarea – al doilea lucru în domeniul „dezastru” după reparație. Cu toate acestea, cutiile aranjate corespunzător, sistematizarea lucrurilor înainte de ambalare, înregistrările simple și contabilitatea vor ajuta la transformarea transportului de bagaje într-o situație absolut normală.

1. Începeți pregătirea în avans. Dacă mutarea nu este departe, cutiile pentru mutare și tot ce poate fi util în astfel de proces, precum și materialele utile de ambalare, păstrați-le la orice ocazie convenabilă. Nu aruncați cutiile de încălțăminte, de la aparatele de uz casnic mari și alte achiziții, în special cele voluminoase. Apoi, va fi necesar doar să cumpărați cantitatea adițional necesară într-un volum mai mic, iar împachetarea lucrurilor nu se va transforma într-o durere de cap.

2. Debarasați-vă de obiectele inutile. Relocarea este o oportunitate excelentă de a revizui utilitatea fiecărui element. Lucruri pe care nu le-ați folosit timp de doi ani, ștergeți-le din listă imediat – este puțin probabil ca la noul loc „mâinile să le atingă”. Apropo, efectuați această operațiune de două ori.

3. Sistematizați lucrurile după frecvența utilizării. Alcătuiți trei grupuri de lucruri: primul este ceea ce utilizați frecvent și în mod regulat. Al doilea – numai din când în când. Al treilea – care sunt „doar pentru caz”. În primul rând, împachetați lucrurile din primul grup, iar din cel de-al treilea – în ultimul rând: este posibil ca până la sfârșitul procesului să decideți să scăpați de unele dintre ele. Când despachetați, procedați în aceeași ordine, atunci tot ceea ce aveți nevoie poate fi localizat în accesibilitate ușoară.

4. Aplicați ambalajul care permite extragerea aerului. Dacă există o mulțime de lucruri voluminoase, merită să recurgeți la pachete, aerul din care este pompat de un aspirator. Această metodă va permite uneori reducerea volumului de lucruri. Este mai util să folosiți pachete mari, puteți împacheta mai multe lucruri mai compact în ele. Apoi puneți lucrurile în cutii.

5. Distribuiți îmbrăcămintea în pachete. Înainte de a pune obiectele de garderobă într-un container pentru transport, sortați-le în saci și / sau cutii mai mici, respectând principiul colecției: haine separate, bluze, pantaloni, jachete și îmbrăcăminte exterioară. Același lucru se aplică articolelor de uz casnic. Sortați cărțile după subiect.

6. Separați obiectele tuturor membrilor familiei. Deci, vor exista mai puține probleme atunci când se despachetează și se găsesc obiecte personale. În plus, propuneți fiecărui participant să efectueze independent cel puțin etapa pregătitoare pentru mutare.

7. Folosiți obiecte mari pentru a transporta obiecte mici. De exemplu, puneți obiecte mici de vase într-o oală (după ce le înfășurați în hârtie, cârpe, peliculă) și numai apoi în cutii pentru a vă muta. Împachetați hainele, bijuteriile etc. în coșuri cu mânere și valize. Acest lucru vă va permite să minimizați cantitatea de ambalaje.

8. Achiziționați ambalajul după determinarea volumului principal. Cutiile mari de carton și pungile de plastic cu fermoar sunt cel mai convenabil container pentru transport, iar cantitatea sa poate fi calculată în funcție de volumul depozitelor dintr-un apartament vechi și de gradul de ocupare a acestora. Pentru ambalarea de mobilier și lucruri mari este utilă pelicula de construcție. Nu economisiți pe scotch și frânghii – de regulă, ele se epuizează mai repede decât orice altceva, dar ele vor fi întotdeauna utile în gospodărie.

9. Faceți o listă și etichetați ambalajul. Pe fiecare pachet mare, scrieți o listă de grupuri de lucruri cu un marker gros sau stilou. Puneți un număr pe cutie. Este mai bine să nu folosiți autocolante – ele pot cădea, zgârieturi etc. atunci când se mută. Înregistrări duplicate într-un notebook (tabletă, laptop). Astfel veți economisi timp și efort atunci când despachetați.

10. Marcați în listă atunci când despachetați. Acestea vă vor ajuta să navigați în ce și unde vor fi stocate în noul loc, dacă totul este transportat în siguranță. Înregistrările vor fi deosebit de utile în cazul în care s-a adăugat un mobilier nou.

24h