Организация квартирного переезда

Organizarea relocării de apartament

Majoritatea celor care nu s-au ciocnit niciodată cu o relocare rezidențială (sau oricare alta), au considerat și cred că nu este nimic dificil în acest proces. La prima vedere, mutarea nu constituie o dificultate: au împachetat și demontat mobilierul, au hotărât data deplasării, au chemat mașina și s-au mutat. Dar, de fapt, toate aceste gânduri dispar instantaneu după ce o persoană se întâlnește strâns cu procesul de mutare și începe încețoșat să încerce să colecteze toate lucrurile în mod corect și să nu spargă nimic, să nu le piardă de-a lungul drumului. Acest articol va prezenta sfaturi utile care vă vor ajuta să evitați unele greșeli comune adesea făcute în timpul unei mutări. Aceste sfaturi vor fi utile și în timpul relocării efectuate cu ajutorul unor experți ai companiei de mutări.

Principalele scenarii de mutare

În prezent, există două scenarii principale de mutare, care sunt folosite în întreaga lume civilizată:

  • mutarea, care se desfășoară cu forțe proprii;
  • mutarea, care se desfășoară cu ajutorul companiei specializate în mutare

Dacă problema plății pentru serviciile specialiștilor nu este prea acută, este mai bine să folosiți serviciile unor specialiști ai companiei de mutări sau, alternativ, serviciile de hamali. Aceștia sunt profesioniști adevărați care vă vor ajuta să faceți relocarea oricăror complexități. În plus, politica de prețuri pe care profesioniștii sau executanții le oferă potențialilor clienți va fi foarte democratică.

Dar unii oameni decid să nu recurgă la serviciile specialiștilor, ci să facă totul pe cont propriu. Aceasta vă permite să economisiți bani și să nu utilizați serviciile furnizorilor terți.

De la ce se începe procesul de mutare

Mutarea, ca orice altă problemă serioasă, trebuie să fie gândită mai întâi și să vă pregătiți cu atenție pentru aceasta. Mai ales dacă o persoană a decis să nu folosească serviciile specialiștilor, ci să facă totul pe cont propriu. Orice mișcare începe cu împachetarea lucrurilor și ambalarea acestora. În consecință, veți avea nevoie de o varietate de materiale de ambalaj pe care trebuie să le cumpărați sau să le cereți de la cineva. Iată o scurtă listă a acestor materiale:

  • cutii de carton de diferite dimensiuni și capacități. În plus, mărimea acestor cutii nu ar trebui să fie prea mare pentru că o cutie mare cu lucruri este o provocare serioasă chiar și pentru o persoană instruită fizic;
  • saci de construcții care sunt mult mai durabili decât pungile obișnuite. Acest lucru va face posibil să nu vă temeți că punga se va rupe și lucrurile se vor pierde în timpul încărcării sau transportului;
  • pungile de gunoi colorate permit sortarea obiectelor în mod corect și convenabil pentru despachetarea lor ulterioară în punctul de destinație;
  • Banda de scotch, ziare vechi și bandă sigură pentru ambalare – vor fi necesare în cantități mari;
  • pentru a marca lucrurile, trebuie să cumpărați markeri. Nimeni nu vrea să ajungă la o nouă casă, să caute prin toate cutiile și sacile aduse în căutarea lucrurilor prioritare necesare.

Trebuie să decideți imediat și cu mobilier. Rearanjarea ei este o plăcere dubioasă pentru orice persoană, indiferent de starea lui fizică. În consecință, va trebui imediat plasată în acel loc unde va sta în viitor. Este necesar să se elaboreze un aspect al mobilierului, care este foarte important să nu pierdeți în timpul mutării. După cum sa menționat mai sus, relocalizarea este un eveniment responsabil și nu prea ușor. Și este necesar să se pregătească în avans, chiar și în cazul în care o persoană decide să recurgă la ajutorul specialiștilor companiilor de mutări.

Principiile de bază ale ambalării lucrurilor

În noul loc, va trebui să găsiți rapid lucrurile și documentele cele mai necesare. Pentru a face acest lucru, pentru a nu pierde timpul prețios, trebuie să utilizați principiile de bază ale mutării și ambalării obiectelor și a altor bunuri:

  • Cutiile, pungile (și alte ambalaje) sunt marcate pe toate laturile. Va fi convenabil atunci când nu trebuie să căutați locul unde se aplică marcajul atunci când analizați lucrurile într-o casă nouă;
  • O listă cu toate lucrurile care figurează în cutii de carton marcate și pungile de țesut/gunoi trebuie să fie introduse într-un caiet sau notebook. În timpul mutării, persoana va uita ce și unde se află, iar lista va ajuta la reîmprospătarea memoriei;
  • puteți să aranjați lucrurile în funcție de principiul amplasării lor anterioare (cutia nr. 1 este raftul superior al mobilei, cutia nr. 2 este raftul mijlociu al mobilei …), dar totuși, lista lucrurilor este mult mai convenabilă.

Aceste principii de ambalare trebuie să fie respectate cu strictețe, astfel încât o mutare normală și nu foarte dificilă să nu devină un proces haotic, ducând la pierderea lucrurilor și defalcarea mobilierului și a aparatelor electrocasnice. Un plan clar va economisi timp și nervi.

Mutarea cu ajutorul experților companiei

Puteți să încredințați mutarea profesioniștilor companiei de mutări și să vă salvați nervii și timpul. De asemenea, puteți să comandați nu numai transportul de bunuri și obiecte, ci și ambalajul acestora, ceea ce le va garanta integritatea. Pentru specialiștii companiei de mutări este foarte important să cunoașteți următoarele informații:

  • cantitatea de mobilier care trebuie transportată;
  • cantitatea totală de lucruri (acest lucru va permite operatorului să trimită numărul necesar de vehicule pentru transport);
  • mărimea și greutatea celor mai mari și mai dimensionale lucruri;
  • din care și la ce etaj al clădirii vor fi mutate;
  • Există un ascensor de marfă sau pentru persoane în casă?

Numai dacă toate informațiile de mai sus sunt disponibile, pe care un potențial client trebuie să le furnizeze, operatorul companiei de mutări va putea să spună costul total al serviciului pentru punerea în aplicare a mutare.

Dacă aveți nevoie de ajutor în împachetarea lucrurilor, trebuie să spuneți în prealabil. Ambalarea de lucruri durează mult timp și poate crește semnificativ timpul de mutare. În consecință, costul total al serviciului crește. Dacă o persoană decide să utilizeze serviciile unei companii de transport de marfă, trebuie să alegeți cel care are cel mai mare feedback pozitiv cu privire la munca sa. Ar trebui să cooperați întotdeauna cu profesioniștii.

24h