Советы по подготовке к квартирному переезду

Sfaturi referitor la mutări de apartamente

ETAPA PREGĂTITOARE
Pentru început, merită efectuat un plan detaliat de colectare a lucrurilor pentru mutare. Puteți desena un plan al apartamentului și să marcați fiecare cameră cu o culoare separată și apoi marcați cutiile cu lucrurile din aceste camere cu aceeași culoare. Gândiți-vă la ceea ce veți strânge în primul rând, și ce veți strânge la urmă.

Estimați cantitatea aproximativă de lucruri din apartament și gândiți-vă cât de multe materiale de ambalaj aveți nevoie. Nu încercați să economisiți pe ele, deoarece ambalajul de înaltă calitate reprezintă siguranța proprietății dvs. în timpul transportării! Opțiunea ideală este să cumpărați un set complet de materiale de ambalare necesare. Astfel, veți obține cutii garantat durabile și fiabile, peliculă de ambalaj bună, pungi de înaltă calitate. Dacă colectați obiecte fragile (vase, figurine, cristal etc.), nu ar face rău să vă gândiți la pregătirea unui pachet special pentru ele, poate chiar să comandați cutii speciale de placaj pentru ele.

План сбора вещей

Colectarea și ambalarea lucrurilor de care aveți nevoie trebuie să îceapă în avans. Se pare că numai câteva seri după lucru sunt suficiente pentru a împacheta totul. Însă, nu este așa! Este mai bine să alocați cel puțin o săptămână sau chiar două, astfel încât să puteți aduna totul liniștit și atent. Apropo, fiti pregatiți în prealabil că va trebui sa vă petreceți ceva timp pe amintiri plăcute care se vor înunda când vă uitați la fotografii dintr-un album vechi, pe care îl veți găsi cu siguranță undeva în dulap, în sortarea cutiilor cu tot felul de vechituri, de mult uitate, etc. Și încă un sfat: nu trebuie să luați absolut tot ceea ce a fost depozitat într-o locuință veche de ani de zile! Aveți o mare șansă să scăpați de gunoi inutil – de tot ceea ce nu ați folosit mai mult de un an, cel mai probabil nu aveți nevoie deloc! Vindeți lucrurile suplimentare online sau dați vecinilor, trecătorilor de pe stradă, săracilor.

Este logic mai întâi să împachetați acele lucruri pe care le folosiți rar, precum și haine care nu corespund sezonului curent. De asemenea, la prima etapă, sunt ambalate cărți, picturi, articole decorative, lenjerie de pat. Pentru final, trebuie să lăsați ambalajul aparatelor de uz casnic, documente, obiecte personale frecvent utilizate și obiecte de igienă. Nu uitați să dezghetați frigiderul în prealabil și ștergeți-l uscat.

Costul relocrării este mai bine de specificat în avans. Contactați compania care se ocupă de mutare sau transport și, împreună cu managerul, calculați totul până la cel mai mic detaliu, fără a uita să se indice etajul la care trebuie să fie ridicate lucrurile, specificând prezența unor elemente greu de purtat, cum ar fi un pian sau un dulap vechi. Asigurați-vă că suma finală trebuie specificată în contract înainte de începerea mutării, astfel încât la sfârșitul acesteia să nu vă așteptați la o surpriză neplăcută.

CELE MAI FRECVENTE GREȘELI

Desigur, oamenii tind să facă greșeli, dar în timpul mutării pot fi evitate dacă abordați procesul cu înțelepciune și cu atenție. Nu ar trebui făcut categoric următoarele:

  • Subevaluați cantitatea de lucruri pe care le veți muta. Foarte des, oamenii pregătesc o cantitate insuficientă de materiale de ambalaj pentru proprietatea lor, care se constată, de regulă, în ultima seară înainte de mutare. Este mai bine să lăsăm câteva cutii și câteva benzi de scotch să rămână neutilizate!
  • Să lăsați dezasamblarea tuturor mobilierului în ultima zi. Credeți-mă, este un proces foarte laborios, în plus, unele dintre șuruburile și elementele de fixare din timp în timp pur și simplu „se lipesc” de suprafață și este nevoie de mult timp de a le dezmembra.
  • Să puneți prea multe elemente într-o cutie. Nu încercați să puneți toate cărțile într-o cutie uriașă – nimeni nu o poate ridica! În general, atunci când se mută cutii și pungi, ele nu trebuie să cântărească mai mult de 20-25 kg, astfel încât acestea să fie ușor de deplasat.
  • În noul apartament din mers să decideți ce și unde va sta. Pur și simplu nu veți avea timp să alergați după fiecare hamal, indicând în ce cameră să transportați lucrurile. Este mult mai convenabil să vă gândiți la acest lucru în avans, marcând casetele cu culori diferite, în funcție de cameră.
  • Să economisiți pe serviciile hamalilor. Indiferent cât de mult doriți să economisiți, folosind ajutorul prietenilor atunci când vă mutați, este mai bine să nu faceți asta. Profesioniștii se vor descurca mult mai repede, vor face totul main bine și nu se vor plânge de oboseală în cele din urmă, nu vor cere să aranjeze o masă în acea seara.

Удобство переезда

GÂNDIȚI-VĂ LA COMODITATE DIN TIMP!

Deja în stadiul de ambalare trebuie să vă gândiți că după un timp va trebui să despachetați. Prin urmare, merită să aveți grijă să o faceți ușor și convenabil. De exemplu, este mai bine să semnați cutiile nu pe partea de sus, ci din lateral, astfel încât să nu apară nevoia să scoateți cutiile superioare în căutarea marcajului necesar.

24h